تو می روی...

تو می روی...

تو می روی ولی غمت مرا رها نمی کند
در ازدحام بی کسی دلم چه ها نمی کند

تو می روی دلی دگر برای من ننمی تپد
نه! این هجوم درد را کسی دوا نمیکند

برای لحن ساده ات دلم چه تنگ می شود
پس از تو غیر غم، کسی مرا صدا نمی کند

تمام آرزوی من تو بوده ای و بعد تو
به جز برای شادیت دلم دعا نمی کند

تمام لحظه های من شب است و موج یاد تو
خدا کند سحر شود ولی خدا نمی کند...

25 دیماه 91



نظرات شما عزیزان:

(امیرحسین)Street Group
ساعت3:13---26 بهمن 1391

نیستی؟


حسين(streetgroup)
ساعت22:48---18 بهمن 1391
مرسييييييييي جالب بوووووووود

(امیرحسین)Street Group
ساعت16:22---18 بهمن 1391
نیستیاااااا

کوشی تو؟؟

دوباره از نو؟؟؟


(امیرحسین)Street Group
ساعت14:05---7 بهمن 1391
خـــــــــــیلی قشی بوووووو

(امیرحسین)Street Group
ساعت14:04---7 بهمن 1391
راستی اول سلام

دوم اینکه ببخشید سر نمیزنمااا

سرم یخده شلوغه

بعد میاااام حسابی جبران میکنم

میگ میگ


parastoo
ساعت21:24---1 بهمن 1391


roya
ساعت14:14---26 دی 1391

سلام گلم خوبی؟وبلاگت را دیدم متن خوب قالب خوبی داشتی.
من که خوشم اومد از وبلاگت.
ولی یه چیز بدی دیدم تو وبلاگت میدونی چیه؟
آمار وبلاگت خیلی کم بود اگه دوست داری وبلاگت بازدیدش بره بالا بیا تو این سایت وبلاگت را
ثبت کن من خودم به شخصه امتحان کردمم هم وبلاگم معروف شد در گوگل
هم آمار وبلاگم آمارش رفت بالا



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, ] [ 14:0 ] [ غزل ] [ ]